středa 8. listopadu 2017

TAK TROCHU VYŠÍVÁM

V úvodu příspěvku bych chtěla poděkovat všem tvořilkám, které se zúčastnily  PODZIMNÍ VÝMĚNY,  a těm které jste se přihlásily do výměny VÁNOČNÍ.
Doufám,že vše proběhlo vpořádku,že jste se zkontaktovaly, a dárečky postupně odeslaly...odesíláte.....nejpozději do 10.11(nebo jak jste se dohodly).Pokud některá z Vás má problém prosím napište mě na můj email.....děkuji
(Pošlete fotky)
A TÍMTO TAKÉ KONČÍ PŘIHLÁŠENÍ DO VÝMĚNY VÁNOČNÍ

Křížkové vyšívání není zrovna mé oblíbené tvoření......ale vše se musí vyzkoušet.
Tak přemýšlím, kdy jsem vlastně naposledy křížkem vyšívala.....asi někdy ve škole......hm,to už je dávno.
Na PINTERESTU je tolik nádherných předloh,námětů.........a tak tady jsou zatím mé dva kousky.



MĚJTE SE 
MARŤULA

6 komentářů:

  1. Povedlo se ti to. Hlavně stromeček se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marťulko,
    i já to mám podobné.Moc ráda zkouším neznámé. A tvé výšivky jsou nádherné.
    Moc se ti povedly.A ten Pinterest je pokušitel viď😉..jen den by měl mít víc hodin.Mej se moc krásně. Z❤

    OdpovědětVymazat
  3. Výšivky jsou moc hezké. Taky občas něco ozdobím křížkovou výšivkou, ale do něčeho většího bych se asi nepustila.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné. Taky jsem se pustila do vyšívání podle předloh z Pinterestu. Lišku už mám hotovou, a teď vyšívám severské vánoční skřítky. Brzy vložím foto na blog :) K.

    OdpovědětVymazat
  5. Vyšíváním se dají vyplnit podzimní večery :-)) a tvoje vzory jsou kouzelné ♥ Iva

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...