úterý 31. října 2017

TVOŘIVÉ VÝMĚNY

DOSTÁVÁM NA EMAIL DOTAZ ZDA BUDE I VÝMĚNA VÁNOČNÍ.....TAKŽE SE VÁS PTÁM, KDO MÁTE ZÁJEM?
MŮŽETE PSÁT.......do komentáře pod příspěvek....nebo ZDE nebo na email(rejnova.marta@seznam.cz)
                                                                tak a teď

Přichází mě první fotky dárků z PODZIMNÍ VÝMĚNY 2017......ty vkládám do rubriky
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥TVOŘENÍ Z PODZIMNÍ VÝMĚNY 2017♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


                                                                MALÁ UKÁZKA JE ZDE

Mějte se 
Marťula


7 komentářů:

  1. Ahoj Marti,
    jsme to bezva banda tvořilek viď.. Ještě jednou veliké díky za zorganizování nádherné výměny.Krasny listopad.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Dárek podzimní výměny jsem už dostala, svůj pro Marcelku mám také hotový, jen došlo u mne trochu k zádrhelu při posílání, ale hnedle zjednám nápravu. Do vánoční výměny se také hlásím, podzimní je bezva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že jsi spokojená a zapisuji tě do vánoční výměny.
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Také se hlásím do vánoční výměny. Děkuji, Martina

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...