pátek 16. června 2017

KVĚTINOVÁ ZÁPLAVA


Po včerejším velmi teplém dni......dnes bylo příjemně,sice každou chvíli pršelo,ale je to potřeba.
Hlavně to prospěje  trávníku......opět se začaly tvořit nehezké vypálené fleky.
Když jsem se ráno vracela z noční služby přemýšlela jsem co budu dělat.....zda si půjdu lehnout,nebo budu pokračovat v práci na zahradě......No nakonec jsem si nevybrala ani jedno.....poseděla jsem v pergole,popíjela jsem dobrou kávu......přečetla noviny a pak jsem řekla ....tak Maxíku a jdeme na procházku.....

                                                                       Obilné pole s vlčími máky

Měla jsem namířeno se jít podívat na pole s mákem(ne s vlčím,ale klasickým).....mám na mysli......MÁK SETÝ
Udělat si nějakou tu fotečku, a tak nějak se pokochat tou nádherou tolika bílých květů.


Cesta vede okolo rybníka(to je druhý rybník za vsí)......touto cestou chodíme i do PRŮHONICKÉHO PARKU........až sem bylo hezky.....najednou se tak nějak zatáhlo a to už jsem věděla že je zle.Začalo bouřit a pěkně se rozpršelo.......schovat se není kam a tak jsme parádně zmokli.
Takže mák ne mák,šlo se domů.......před vrátky pršet přestalo a během chvíle bylo zase pěkně.......ale to už bylo po procházce.
Tak snad někdy příště si na pole zajdu.

Tady květinky ze zahrádky a s truhlíků.





Bílá hortenzie....latnatá.....od klasické hortenzie se liší hlavně svými květy......dorůstá výšky 1-4 metry
Maliny a ostružiny
Trubač porůstá pergolu


Hezký víkend všem
Marťula

4 komentáře:

  1. Milá Marto, červen je pro mne jeden k nejkrásnějších měsíců, a to ať na zahrádce nebo v přírodě. Na Tvých fotkách je to také pěkně vidět. V pátek jsme byla okolo poledne na Zbraslavi a během chvíle se zatáhlo a já promokla během několika málo sekund, díky průtrži mračen, na kost. Když jsem dojela do centra Prahy, tak na mne lidé koukali, jestli jsem se nezbláznila, protože zde nebylo po dešti ani památky...Pergola pěkně obrůstá a trubač má jistě již nasazené květy. Krásný víkend i červen

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marto, to je radost pohledět.Nejen krásné kytky, ale i krásné fotky. U nás sice sucho letos není, ale už taky byly doby, kdy jsem byla ráda za každý déšť. Radši ho ale pozoruji doma za oknem.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná kvítka, moc si červen užívám. U nás je to teď s tím počasím jak na houpačce. Vydatné průtrže, bouřky, dusno, horko, ale zahradě to dělá moc dobře. Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! Krásná květena.
    Včera bylo u nás s počasím jako na houpačce. Ale celkově se den víc vydařil, nežli ne.
    Hezký víkend!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...