pátek 17. října 2014

Sova

Zdravím všechny které se účastní na ,,Podzimní výměně",ale nejen ty.
Tím chci jen napsat, že jsem v záhlaví svého webu otevřela kolonku s názvem,,UKÁZKY Z PODZIMNÍ VÝMĚNY"(klikněte na název).Máme první tvoření,takže se můžete podívat.Předem se omlouvám pokud by došlo k nějaké chybě ozvěte se prosím,děkuji.Kdo budete chtít pošlete svá fota...není to však podmínkou.Takže přeji hezké chvilky při vašem tvoření.


I já jsem se zařadila do výměny a své tvoření jsem dnes ukončila dala do krabice a příští týden posílám.Mezi tím jsem si ještě uháčkovala sovu.Tak tady je.
                                                                     Sova bez popisu.
Další sova do mé sbírky,momentálně sedí v pergole.Sedí, její výplň jsou drobné kamínky.Je z příze ELIAN .


Mějte se hezky,hezký víkend Marťula

3 komentáře:

  1. Je moc krásná Marti! Já už taky pomalu dokončuji...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Helenko
    Děkuji.Tak jo hezký víkend Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Paaani no to je nádherna sovička...krásny blog pači sa mi tu :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...