úterý 21. října 2014

Pomalu mě přicházejí na email vaše tvoření,tak vkládám obrázky do horní lišty.
UKÁZKY Z PODZIMNÍ VÝMĚNY

Růže u pergoly
Také máte ještě kvetoucí zahradu?
Zahradu jsem již stačila uklidit,ale ještě tu a tam něco kvete.
Je to koupená gazánie,nádherně rozrostlá vysoká šalvěj,ostrožka,keř.růžičky a tato růže.
Ještě dozrávají rajčátka a to je tak vše.
No a tady něco ke kávě.

Rohlíčky s tvarohovou náplní....jsou moc dobré.....rychlé a brzy se snědí.
Hladká mouka 500g,1 Hera,vejce,kostička droždí,cukr,mléko.Ze všech ingrediencí uděláme těsto,které rozdělíme na tři díly.Každý díl rozválíme do tvaru kola a to rozdělíme na 12 dílků.
Vše je na obrázku.Pečeme ve vyhřáté  troubě asi na 200stupňů.Po upečení jsem všechny rohlíčky posypala cukrem hned teplé na plechu.Do rohlíčků se dá dát různá náplň.


Dnes jsem odeslala i já balíček s podzimní výměnou.Až dorazí k majitelce tak zveřejním.
Zase jedno jablko

Mějte se hezky Marťula

7 komentářů:

  1. U nás už nekvete, slimejši se postarali ...... ale rohlíčky bych si dala:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko
      No tak ty žrali v létě, teď tu moc nejsou.
      No my ty rohlíčky moc rádi.
      Hezký večer Marťula

      Vymazat
  2. Marti, hmmmm tie rohlíčky vyzerajú geniálne... mňamky :) jedno ako druhe, pa krasne dni prajem Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko
      No dala jsem si záležet,byly dobré...jsou jedlé.Těsto je hned a nemusí kynout.
      Měj se hezky Marťula

      Vymazat
  3. Marki, zahrada mi taky kvete, i když teď do ní prší... Rohlíčky vypadají skvěle, ráda vyzkouším.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko
      No však u nás taky lilo a je pěkná zima.Dlouho květy nevydrží.Rohlíčky jsou opravdu moc dobré a to těsto nemusí kynout.
      Měj se hezky Mar´tula

      Vymazat
  4. Marti, u nás taky ještě kvete, ale začal poletovat sníh, snad nebude padat, nemám ho ráda, no a ty rohlíčky k odpolední kávičce mňam :)
    no a k podzimní výměně-mám nachystáno, ale Denisa se neozvala ???
    helcarapotin@seznam.cz
    krásný večer Helena

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...