středa 22. října 2014

Moje výměna pro Mirku

Tak toto jsem včera odeslala Mirce,ale že dnes již to bude mít doma, tak to jsem nečekala.
Mirka nemá web,ale to nevadí.Ráda se výměny zúčastnila a píše,že je spokojená.A o tom to je.
Třeba si časem svůj udělá, a my její nádherné výrobky uvidíme.
Můj fotoaparát je ještě v opravně a tak fotky nejsou kvalitní.Foceno mobil.tel.


Hezký večer Marťula


6 komentářů:

  1. Marti, moc pěkné dárky, určitě potěší a budou se líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, moc pěkné dárečky. Prosím, jak se dělá ta chňapka? S tou muchomůrkou je to pěkný nápad. Pěkný den, :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký set Marťulko! Já už jdu s výrobou taky do finále, alespoň doufám :o)
    Hezký podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásne...tá bude potešená.Papa. Maca .

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné, stále víc mě mrzí, že neumím háčkovat ... Věřím, že Mirka bude z "měkkého" dárku moc nadšená :-)

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...