pátek 31. srpna 2012

Levandulová

Stále sklízím Levanduly.


9 komentářů:

  1. Marti tak to budeš mít aspoň zásobu:-)Té není nikdy dost!!

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, tak to tedy koukám, moje levandule je už dávno odkvetlá a vypadá jak kdyby se připravovala na zazimování, tak to budeš mít tedy opravdu řádnou zásobu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, já taky :o) I když asi ne tolik, jako ty...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za komentáře všem.Levandule je loni zasazená,letos se teprve rozrostla a má nádherný odstín.Mám i bílou a asi dva odstíny modrofialové.

    OdpovědětVymazat
  5. Levandule je krásná, mám pro ni slabost, takže tiše závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krása---úplně ti závidím :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná levandule taky právě sklízím druhou várku.
    Ta vůně je omamná:)
    Přeji krásné dny .Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Krása, u nás vykvetla teď v srpnu podruhé, ale každý keřík jen pár stvolů, tak už jsem je nechala na záhonu pro včelky, které se kolem ní rojí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se divila jak se rozkvetla teď,ale je to snad proto,že je nová.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...