úterý 28. srpna 2012

Jen tak

Dočetla jsem se:
Pěstuje se úplně stejně jako jiné citrusy.Má rád slunné stanoviště.Vyžaduje občasné hnojení a pravidelnou zálivku.Při dobrém zacházení může vydržet až 10let.

Plody na mé rostlině jsou již od února,jsou kyselé,ale dají se dát do čaje nebo i jinak.......
Místo teď přes léto našel pod pergolou,pravidelně ho zalévám ,a občas hnojím, a za to mě obdaroval zvětšením objemu a nasadil poupata.Tak uvidím co bude dál,zda poupata vydrží,vykvetou a budou z nich nové poldy.Je to můj první citrus, tak je to takový hokus pokus.Na zimu bude na verandě,kde měl i před tím své místo.

Mnozí víte,že jsem již několikrát tento citrus na web vkládala.Abych pravdu řekla, nevěřila jsem, že vydrží.
Koupila jsem si ho pro krásné plody, a tak trochu ze zvědavosti co a jak s nim bude dál.
(dočtete se kliknutím na odkaz)


Nádherný květ Datury

No a tady něco z vyjížďky na kole
Tyto dvě fotky jsou z parku druhé části Průhonic.I tam je rybník a je tam moc hezky.



4 komentáře:

  1. Marti, já myslím, že ty v pohodě zvládneš i ten citrusovník...Krásné fotky!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJ MARTI!!!
    Píšeš hokus pokus,ale podle všeho to dopadlo moc dobře a citrusy vypadají hezky a moc dekorativně.Tak přeju,ať dozrají!!!!
    Marti,moc tě zdravím!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a ten květ je krásný.

    OdpovědětVymazat
  4. Hello to every body, it's my first visit of this blog; this webpage consists of awesome and genuinely fine material designed for readers.
    Feel free to visit my weblog ; asics kayano 17

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...