neděle 4. března 2012

♥Květena♥


Co mě právě doma kvete.




A teď něco ze zahrady-první květy

Tento víkend byl pro mě odpočinkový.Samozřejmě i háček jsem vzala do ruky,ale dnešní počasí mě vylákalo ven na zahradu,okouknout co vylézá,popř..kvete.
Ráno pro mě začalo jako vždy pokud právě nejsem v práci-plaveckým bazénem v PODOLÍ,bezva odreagování a supr rozcvička.(cca 45 plavání),pára a domů jedete jak znovuzrození.
Také jsem pomalu dokončila-dárek na výměnou akci....snad se bude líbit.
A hurá zítra zase do práce.
V hlavě mám zase plno nápadů a inspirace získáných z různých webů,jen toho času je málo.Snad se něco povede zrealizovat.
Stále háčkuji čtverečky, a právě mě někde cestuje má objednaná příze.Přeji hezké vykročení do dalšího pracovního týdne.
                                                     Marťula

7 komentářů:

  1. Nádhera-miluji kytičky!Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. Marťulo,to už máte u vás opravdovské jaro,chjo,já už chci taky:-)
    Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, krásne Ti doma kvitne. To sú všetko tak úžasné kvietky. Ešte raz ďakujem za ocenenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Marti, super blog . Práve teraz mám obdobie pletenia z papiera a pri Tebe som našla veľa inšpirácií. Rada sem zase nakuknem.

    OdpovědětVymazat
  5. Marti,krásně Ti to doma kvete. Moc hezké fotky.

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Marti, krásně ti kvetou kytičky. Moje orchideje se taky začaly probouzet ze zimního spánku, budu je muset taky vyfotit :)
    No a čtverečky statečně háčkuju taky, jako tradičně budu mít málo příze tak než přiobjednám pustím se asi na chvíli do něčeho jiného.
    Přeju ti krásné předjarní dny a spoustu inspirací pro tvoření :))

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji orchideje a ibišky, tak se tu kochám.

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...