středa 22. února 2012

♥To to letí♥

Jak ten týden letí.Po velkých mrazech a sněhu je zase tepleji a slunečno,což mě vylákalo na zahraduDnes mám volno, a tak jsem se pustila do úklidu suchých větví v truhlíku ještě od vánoc.V obchodě jsem jukala po petrklíčích,ale ještě je brzo.Už jsem si představovala tu barevnou nádheru na parapetech......Tak jsem si alespoň koupila hyacinty-tentokrát modré.

Už dlouho jsem pokukovala po pokojové květině jménem Araukária.Blahočet ztepilý-pokojová jedle.

No, a další má oblíbená květina,ale málo kdy mě vydrří je Brambořík.Ten už mám doma déle.

No tady jsou Ibišky .Přesto,že jsem je v lednu doslova oholila, rostou  jako blázen, a mají již poupata.

Tady Ibišek,který kvete takto


Další zvířátko, které nám přibylo je čuník,ale je neživí.Maxík si ho prohlížel ,štěkal a pak na něj skočil.
A tak je náš.

želva

šnečku,šnečku...........

No, a na závěr jsem si koupila jednu dekoraci na velikonoce,
moc se mě líbila, a protože nebarvím moc vajec, tak toto poslouží k dekoraci.


2 komentáře:

  1. Marti, je vidět, že se květinkám věnuješ. No a pašík je u mne jednička!

    OdpovědětVymazat
  2. Hyacint je nádherný a slepička taky. Jůů, čunííík!

    OdpovědětVymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...