středa 18. ledna 2012

♥♥Háčkování ponožek♥♥

1.krok je ŠPIČKA ponožky.
Uděláme kroužek z vlny nebo přize, podle toho z čeho jsme se rozhodli ponožku háčkovat a do něj


uháčkujeme 8 polovičních dlouhých sloupků, a kruhovou řadu uzavřeme 1.pevným okem do 1.oka.
Co je poloviční dlouhý sloupek?Nahodíme,vpíchneme,nabereme přízi a protáhneme,a pak znovu nabereme a protahneme jí všemi smyčkami na háčku.


Ve druhé kruhové řadě se počet ok zdvojnásobí na 16 ok.Od třetí kruhové řady přidáváme v každé kruhové řadě 4 oka.Pak pokračujeme v kruhových řadách sem a tam,tzn..že za pevným okem práci otočíme.Je nutné,aby se začátek kruhové řady neposouval a nacházel se státe ve středu pozdějšího chodidla.Takto je to popisováno v návodu.Můžem e si označit pravé a levé střední oko(třeba přízí).

Když jsem rozšířila špičku tak jak jsem podle nohy potřebovala,začala jsem háčkovat bez přidávání ok.
já jsem si zvolila  vzorečk na nártu.

Musela jsem si vypočítat samozřejmě očka.

Vysvětlivky k popisu háčkovaného vzorku:
Skládá se z

Takto pokračuji dál


Zde zatím moje práce končí.

5 komentářů:

  1. Jejda, ty jsi celá nová a moc ti to sluší. Opravdu móóóć !!!!!Zdraví Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Janko
      No díky,změna je život a já ráda experimentuji.

      Vymazat
  2. Ahojky Marti!!!
    Háčkované ponožky vypadají prima.
    No a ta kraječka se stužkou je úplně perfektní.
    Mít čas,tak se do ní asi pustím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Blani
      Máme jinak komentáře,to asi administrátor.Ponožky jsou dost teplé a takové trochu mohutné než ty pletené.Ponechám je jen kotníčkové,jsou ze zbytků a spotřeba je dosti velká, bych řekla.Mám radši pletené jsou jemnější.Toto budu nosit jak bačkorky.Kraječku mám rozdělanou druhou a vezmu si jí na noční.Musím si koupit nějakou hezkou stuhu.Uvidím jak to bude vypadat a pak vyfotím.

      Vymazat

VYBRANÝ PŘÍSPĚVEK

LEVANDULOVÉ ♥

Každý rok se těším na voňavá kvítka levandule.......nastal čas..... sklízím a tvořím. Tak tady je moje první levandulové tvoření.......a ...